Alimente Sănătoase Gustări Rețete Pentru A Face Oaspeții Gura Apa

Alimente sănătoase naturale organice rețete sunt, de obicei, gustoase. Nutritionistii ne spun că există mai mult de nutriție în cutie de carton care pachete de fulgi de porumb decât este în fulgi de porumb. Dar chiar dacă fulgii de porumb au fost hrănitoare, ele nu se pot compara cu aroma de capsuni direct din grădină organică.

Mi-am petrecut multe ore fericite colectarea dude din copacii de pe marginea drumului, și mure, și roșcove fasole, și zmeură, căpșuni și, engleză și agrișe. Unele dintre aceste fructe delicioase ajuns chiar recipient pentru că nu am putut să le mănânc la fel de repede ca le-am ales.

Desigur, alimente sănătoase mic dejun ar trebui să aibă un pic mai mult decât doar de fructe. Legumele sunt, de asemenea, mare. Am folosit pentru a umbla mea organic grădină, și a aduna tot ce mi-a lovit de lux. O parte din ea a fost potrivit pentru micul dejun, cum ar fi ridichi Daikon, Florența fenicul, purslane, varză Chinezească, varză, nasturtium flori, flori trei frați pătați, zi flori de crin, patrunjel, usturoi verde și așa mai departe.

Desigur, alimente sănătoase mic dejun ar trebui să aibă un pic mai mult decât doar de fructe. Legumele sunt, de asemenea, mare. Am folosit pentru a umbla mea organic grădină, și a aduna tot ce mi-a lovit de lux. O parte din ea a fost potrivit pentru micul dejun, cum ar fi ridichi Daikon, Florența fenicul, purslane, varză Chinezească, varză, nasturtium flori, flori trei frați pătați, zi flori de crin, patrunjel, usturoi verde și așa mai departe.

Acum am aproape nici dinti nu a prepara aceasta mancare sanatoasa de mic dejun. Nu-mi ia foarte mult timp, la toate. Am început prin consumul de 1.2 litri de apă.

În 1.5 litri blender am pus trei driied shiitake ciuperci, o jumatate de portocala cu pielea încă pe ea, o rosie, un morcov, trei buchețelele de broccoli, 2 catei de usturoi, 2 linguri de praf de rădăcină de ghimbir, 2 linguri de drojdie de bere, un măr, o mână de stafide, 50 ml ulei de cocos, 600 ml (1pint) de apă. În timp ce acesta este amestecarea am crack 2 jumbo-size ouă într-un pahar gata să se toarnă în blender.

Când totul este amestecat pentru satisfactia mea I se adaugă cele două ouă și se amestecă pentru încă zece secunde, apoi se bea totul la blender, pentru a salva pe de spălat.

Mi termin micul dejun cu o mână bună de banane uscate. Nu numai ca astea sunt mai ieftine decât banane proaspete, dar cercetări recente indică faptul că acestea sunt mai sănătoase decât banane proaspete.

În miez de dimineață m-am gustare pe o lingura de sâmburi de caise, pentru că, chiar dacă ei nu mă proteja de cancer, îmi place aroma lor.

Pentru masa de prânz am 200 de grame de varza rosie si un fruct. În mijlocul după-amiază am bea 400 ml de apă și o cană plină de cacao cu uscate stevia pulbere ca un îndulcitor. Cacao mă face să mă simt bine și suprimă orice chinurile de foame, doar ca ciocolata da, dar stevia este un bun îndulcitor decât zahărul.

Pentru masa de seara am si eu o tocană din carne de cangur, și alge, și usturoi și ceapă, și 1,5 litri de ulei de cocos. În seara am munch de nuci de migdale și trei nuci de Brazilia, și, probabil, unele stafide.

Dacă copiii dumneavoastră nu-mi place de alimente sănătoase naturale organice rețete, să-i interesat de cultivarea legumelor, și în pregătirea meselor cu fructe și legume au recoltat ei înșiși. Ei vor începe brusc se bucură de mâncare bună.



Source by Ian McAllister

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *