Alimente Sănătoase Pentru Copilul Tău

Ca un părinte, acesta poate fi frustrant pentru a încerca să obțineți copilul să mănânce anumite alimente. Tânărul paleta de multe ori nu apreciem noi culori, gusturi, texturi și în produsele alimentare. Cu toate acestea, de predare copii de bune obiceiuri alimentare devreme în viață poate ajuta să continue să facă alegeri sănătoase în întreaga lor viață!

Fiecare copil este diferit. Unele sunt de conținut a manca trei mese pe zi, umplut cu fructe și legume, în timp ce alții mănâncă mai multe porții mici și sunt extrem de pretentios. Nu există nici un “drept” metoda de cât mănâncă copilul, atâta timp cât el sau ea este cresterea in greutate si dezvoltarea la măsurile corespunzătoare. Cu toate acestea, este important de a continua să ofere o mare varietate de alimente pentru copilul dumneavoastră, chiar dacă acestea sunt extrem de pretentios despre ceea ce au pus în gura lor. În acest fel, chiar dacă copilul dumneavoastră nu are un regim alimentar echilibrat, în anumite zile, săptămânal dieta va fi rotunjite. Doar amintiți-vă că, atâta timp cât alegeri sănătoase sunt modelate de către părinți și continuu oferit (nu sub presiune) pentru copil, în cele din urmă, copilul va încerca să le prea!

Aici sunt câteva sfaturi pentru a asigura copilul dumneavoastră are o nutriție adecvată:

– Se hrănească copilul dumneavoastră o varietate largă de fructe și legume. Include produse alimentare, care este de diferite culori pentru ambele nutritive și în scopuri estetice.

– Oferă o varietate de fructe și legume de la o vârstă fragedă. Acest lucru ajută copilul să construiască obiceiuri alimentare sănătoase devreme

– Model obiceiuri alimentare sănătoase. Copiii de multe ori vreau să mănânc ce părinții mănâncă, astfel încât asigurați-vă că este hrănitoare!

– Pune fructe și legume în copilului dumneavoastră preferate feluri de mâncare. De exemplu, paste cu sos bogat in cubulete de legume sau adauga castraveti si varza de la un sandwich.

Un pas important în alimentația sănătoasă este de a reduce cantitatea de alimente procesate din dieta copilului tau. Cookie-uri, bomboane, și alte gustări ambalate conțin cantități mari de zahăr și arome artificiale sau culori. Chiar și băuturi din fructe sunt în același nesănătoase categorie! Alimentele procesate pachet caloric ridicat pumn fără mare valoare nutritivă. Nu numai asta, dar toate substanțele chimice din aceste alimente poate duce la hiperactivitate, neliniște, săraci atentie, iar obezitatea la copii. Parintii de multe ori observați că odată ce alimentele procesate sunt eliminate din dieta copilului, există o îmbunătățire semnificativă în general sănătatea fizică și mentală.

Aici sunt câteva sfaturi cu privire la consumul de alimente integrale:

– Evita prelucrate/snacks-uri dulci: chips-uri, cookie-uri, gogosi, bomboane, etc.

– 100% suc de fructe în loc de băuturi dulci (suc, ceai cu gheață, băuturi din fructe, etc.)

– Cartof copt in loc de cartofi prajiti

– Utilizarea integrală de grâu în loc de pâine albă/paste/faina

– Fulgi de ovăz în loc de zahăr cereale pentru micul dejun

– Resturile de felii de carne de pui sau carne de curcan în loc de procesat mezeluri

– Piept de pui pane benzi în loc de cumparat de la magazin nuggets de pui

– Aer popcorn în loc de chips-uri

– Inghetata facuta cu 100% suc de fructe pur

– Fructe și legume proaspete gustare: mere, banane, fructe de padure, struguri, telina, morcovi, conopida, etc.



Source by Eileen Suwanda

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *