Alimente Care Te Face Caca – O Modalitate de a Atenua Constipatia

Când ești constipat și incomod e firesc să caute soluții. Evident abordare, schimbarea dietei, are mult merit. Trăim într-un moment când mâncăm alimente foarte procesate. E timpul să-și modifice dieta noastră pentru mai bine.

Găsirea alimente care te face caca este destul de simplu. Doar schimbă-ți dieta cu alimente bogate in fibre. De asemenea, se taie în jos pe alimente grase, brânză, lapte și carne.

Ce este Fibra?

Fibra este partea din planta care noi, oamenii, nu le poate digera. Există două forme de fibre, solubile și fibre insolubile. Fibrele insolubile absorb apa și se adaugă în vrac pentru scaunul din colon. Adăugarea în vrac la scaun sida eliminare. Fibrele solubile formează un gel de fixare a acizilor grași în colon a face un gel, înmuiere scaun. Acest lucru ajută, de asemenea, eliminarea.

Cât De Mult De Fibre?

Pentru oamenii sub vârsta de 50 de ani, aceasta este de 38 g de fibre pe zi; pentru femei, este de 25 g pe zi. Pentru bărbații peste 50 de ani, este de 30 g pe zi; pentru femei, este de 21 g pe zi.

Unele Alimente Bogate In Fibre

Aici este un eșantion reprezentativ de alimente bogate in fibre.

Legume

Legume, care includ fasole, mazăre, linte și soia sunt o sursă minunată de fibre. De exemplu, o cana de fiert fasole navy consumabile 19 g. La capătul inferior al scalei, o cana fierte comestibile podded mazăre consumabile 5 g.

Fructe si fructe de Padure

Fructe și fructe de padure sunt alegeri bune. Doar un mediu de pere oferă 6 g de fibre; deci, nu o jumatate de cana de prune uscate. Fructe de padure au o gamă largă de conținut de fibre. O cană de căpșuni conține 3 g, în timp ce o cana de boabe de soc conține 10 g.

Cereale Integrale

După cum este bine cunoscut, cereale integrale au o multime de fibre. O felie de pâine integrală de grâu conține 2 g de fibre. O cana de fiert grâu spaghete conține 6 g. O cana orez brun fiert are 4 g.

Nuci

Nuci din nou au o mulțime de fibre. Caju 1 g de fibre pe oz. Alune, nuci de brazilia și nuci conține 2 g / oz. Migdalele au 4 g / oz.

Legume

Două tipuri de legume sunt încărcate cu fibre, legume cu frunze verzi și membrii din familia brassicaceae. Varza conține 5 g la o cana de legume fierte. Spanacul ofera intr-o cana de legume fierte 4 g.

Membrii din familia brassicaceae includ broccoli, conopida, varza, varza și varza de bruxelles. Varza de bruxelles consumabile 6 g la o cana de legume fierte. O cana de broccoli fiert sau conopida are 5 g. O cana de varza gatita consumabile 4 g. Si o cana de fiert varza are 3 g.

După cum se poate observa, există o mare de alegere, atunci când se elaborează o dieta bogata in fibre. Alegerile nu sunt plictisitoare și sunt destul de delicioase.



Source by Tia Dean

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *