O alimentație Sănătoasă la locul de Muncă

Una dintre cele mai comune de Anul Nou's rezoluții de an după an, este de a îmbunătăți bunăstarea generală, care include o alimentație sănătoasă și de a pierde in greutate. A manca sanatos poate fi un obiectiv dificil pentru a atinge atunci când echilibrul muncă-viață este aruncată în haos. Un agitat, dezechilibrat de viață crește de multe ori de stres, iar stresul este cunoscut de a afecta starea ta de spirit, nivelul de energie, și de obiceiurile alimentare. În timpul lung, zi de lucru ocupat dotat cu întâlniri și conferințe telefonice, l's de multe ori mai ușor să luăm o brioșă cu afine de la camera de pauză decât este de a amesteca o ceasca de iaurt cu un pumn de fructe și cereale. Din păcate, mulți oameni sunt nepăsători la cantitatea de calorii pe care le consumă zilnic de a face impulsiv alegeri alimentare.

Aici sunt câteva exemple:

Yoplait Lumina Afine Patch Iaurt este de 100 de calorii, comparativ cu Dunkin Donuts Afine Brioșă la 500 de calorii sau Grăsimi Reduse de Afine Brioșă la 450 de calorii

Un mediu de banane este de 110 calorii, comparativ cu o felie de Starbucks Banane și Nuci Pâine la 490 de calorii

Un mar mediu este de 95 de calorii, comparativ cu McDonald's a Copt Plăcintă cu Mere la 250 de calorii

McDonalds mediu Capsuni Banane Smoothie este de 260 de calorii, comparativ cu McDonalds mediu de Capsuni McCafe se Agită la 710 calorii

Un pachet de Quaker Mere si Scortisoara fulgi de Ovăz Instant este de 130 de calorii, comparativ cu Starbucks Scandalos fulgi de Ovăz Cookie la 370 de calorii

Potrivit Statelor Unite Departamentul de Agricultură, a sugerat aportul de calorii pentru o femeie adultă este de 2.200 de calorii și a sugerat aportul de calorii pentru un activ om adult este de 2800 de calorii (ambele pot varia în funcție de vârsta, nivelul de activitate, și greutate). Atunci când consumul de alimente bogate in calorii la o masă sau o gustare, nu't lăsa prea mult loc pentru restul meselor în acea zi. Dacă sunteți pofta de o deosebit de mare de calorii alimente, face o căutare rapidă pentru o viață mai sănătoasă, satisfacerea alternative. Există nenumărate site-uri pentru a ajuta la a determina conținutul de calorii de orice element de alimente și cele mai multe restaurante post fapte de nutriție pe site-ul lor. În cele din urmă, amintiți-vă mereu pentru a citi etichetele nutriționale atunci când sunt disponibile! Doar pentru că un aliment foarte sănătos, nu înseamnă că este într-adevăr sănătos. Pentru scopul acestui blog, doar calorii au fost comparate. Există diverși alți factori să ia în considerare atunci când aleg alimente sanatoase; ie grasimi, colesterol, sodiu, carbohidrați, zahăr, proteine și sunt unele dintre cele mai populare.

Ajuta camarazii tăi stați pe cale de a îmbunătăți bunăstarea generală și partaja dumneavoastră preferat de alimente sanatoase cu noi!



Source by Jennifer Daugherty

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *