Vitaminele B1, B2, B3 și B5: Importanța Timpul Sarcinii, ADR, și Surse de Alimentare

Primele patru membri din familia vitaminelor B complex: tiamina, riboflavina, niacina, acid pantotenic și, joaca roluri-cheie în timpul sarcinii. Aici este o listă de ceea ce fac, suma necesară, și alimentele pe care le au.

Vitamina B1 (Tiamina)

Importanță: Având o deficiență în vitamina B1 (tiamina) în timpul sarcinii, și mai ales în timp ce alăptează, va face nici un bine pentru ambele mama si copil. Cel mai probabil va duce la beriberi, o boală care afectează sistemul cardiovascular și nervos.

Suma necesară: Consuma cel putin 1,4 miligrame de vitamina B1 (tiamina), fiecare zi este recomandat în timpul sarcinii.

Sursa de alimentare — Dimensiune de Servire (cupa, cu excepția cazurilor când este menționat) — Vitamina B1 (Tiamina) Conținutul (mg)

Seminte de floarea soarelui (crude) — ¼ — 0.82

Ton și cu aripioare Galbene (copt/Fript) — 4 oz-0.57

Negru de fasole (fierte) — 1 — 0.42

Mazăre verde (fiartă) — 1 — 0.41

Marina fasole (fierte) — 1 — 0.37

Galben porumb (fiert) — 1 — 0.36

Linte (fierte) — 1 –0.33

Pinto fasole (fierte) — 1 — 0.32

Lima fasole (fierte) — 1 — 0.30

Ovăz cereale integrale (fierte) — 1 — 0.26

Vitamina B2 (Riboflavina)

Importanță: Vitamina B2 (riboflavina) are un rol important în promovarea creșterii economice, o piele sanatoasa, viziune bună, și în dezvoltarea copilului nerv, mușchi și oase. Având în cantitate adecvată în timpul sarcinii, de asemenea, reduce riscul de a dobandi preeclampsie.

Suma necesară: Ca cu fostul, este recomandabil să se ia de 1,4 miligrame de vitamina B2 (riboflavina) în fiecare zi în timpul sarcinii.

Sursa de alimentare — Dimensiune de Servire — Vitamina B2 (Riboflavina) Conținutul (mg)

Ficat de vițel (fiert) — 4 oz-2.20

Ciuperci Crimini (raw) — 5 oz-0.69

Carne de vânat — 4 oz-0.68

Scăzut de grăsimi iaurt — 1 cup-0.52

Soia (fierte) — 1 ceasca — 0.49

Spanac (fiert) — 1 cup-0.42

Tempeh (fierte) — 4 oz-0.40

Laptele de vacă — 1 ceasca — 0.40

Carne de vită macră file — 4 oz-0.35

Capră lapte-1 cana — 0.34

Vitamina B3 (Niacina)

Importanță: Joacă un rol în dezvoltarea creierului copilului. Vitamina B3 (niacina) este, de asemenea, clasificate în timpul sarcinii categoria c de către US Food and Drug Administration. Acest lucru înseamnă că studiile efectuate pe animale au arătat că poate provoca un prejudiciu, dar mai sunt necesare cercetări suplimentare pentru a dovedi dacă el face același lucru pentru oameni.

Suma necesară: 35 de miligrame de vitamina B3 (niacina), fiecare zi este considerat sigur în timpul sarcinii.

Sursa de alimentare — Dimensiune de Servire (oz) — Vitamina B3 (Niacina) Conținutul (mg)

Piept de pui (prăjite) — 4 — 14.41

Ton/ton cu aripioare Galbene (copt/fript) — 4 — 13.54

Somon (copt/fript) — 4 — 11.34

Ficat de vițel (fiert) — 4 — 9.61

Turcia — 4 — 8.50

Halibut (copt/fript) — 4 — 8.08

Carne de vânat — 4 — 7.61

Cotlet de miel (prăjită) — 4 — 7.75

Ciuperci Crimini (raw) — 5 — 5.39

Sardine-3.25 — 4.38

Vitamina B5 (Acid Pantotenic)

Importanță: Cantitate suficientă de vitamina B5 (acid pantotenic) în timpul sarcinii ajută la prevenirea crampe musculare și, de asemenea, elibereaza hormoni care te va ajuta la combaterea stresului.

Suma necesară: Pentru efecte dorite, consumă cel puțin 6 miligrame pe zi pe tot parcursul sarcinii.

Sursa de alimentare — Dimensiune de Servire (cupa, cu excepția cazurilor când este menționat) — Vitamina B5 (Acid Pantotenic), de Conținut (mg)

Ficat de vițel (fiert) — 4 oz-2.59

Seminte de floarea soarelui (crude) — ¼ — 2.43

Ciuperci Crimini (raw) — 5 oz-2.13

Scăzut de grăsimi iaurt — 1 — 1.45

Galben porumb (fiert) — 1 — 1.44

Broccoli (fiert) — 1 — 0.79

Suc de fructe de iarna (coapte) — 1 — 0.72

Conopida (fiert) — 1 — 0.63

Tot de ou (fiert) — 1 bucata — 0.62

Căpșuni — 1 — 0.49



Source by L Blakeney

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *