Freca uscat Rețete și Marinate pentru Arome Mare și Sănătos Grill

Suntem mari fani de a folosi freca uscat rețete și marinate pe gratar alimente. Nu numai că fac alimentelor un gust minunat, dar studii recente de Kansas state University au demonstrat proprietățile antioxidante ale multe dintre condimente, de fapt, poate reduce riscul de cancer.

Grill-ul și alte metode de gătit folosind temperaturi ridicate, cum ar fi fierbere sau prăjire, de a crea unele substanțe chimice în carne. Acestea sunt după cum urmează:

  • Aminele heterociclice (HCAs): Acestea sunt formate ca tipuri de carne sunt fierte la temperaturi ridicate și au fost legate de cancer.
  • Hidrocarburile Aromatice policiclice sunt create ca grasimi si sucuri, vin în contact cu surse de căldură, provocând fum, care pot transfera la carne.
  • Advanced Glycation End Products (Vârstele) sunt un produs secundar de carne de gătit la temperaturi ridicate. Vârstele sunt transferate prin consumul de alimente. Vârstele sunt legate de un nivel crescut de boli de inima, diabet, și în unele cazuri de boli de rinichi.

Aceste studii arată că aceste riscuri sunt reduse drastic prin încorporarea unor condimente sub forma de frecări sau marinate.

Există trei condimente, în special, că au fost dovedit a avea cea mai mare cantitate de antioxidant care inhibă crearea de Amine Heterociclice, care sunt compuși cancerigeni produse de înaltă temperatură de gătit.

“Carne de vită fierte tinde sa se dezvolte mai mult HCAs decât alte tipuri de carne, cum ar fi carne de porc și de pui, KSU chimie alimentară profesorul J. Scott Smith a menționat într-o conferință de presă. “Gătit chiftele de carne de vită par să fie fierte de carne cu cea mai mare activitate mutagenă,” a declarat Dr. Smith în statele UNITE ale americii de Azi. Dr. Smith a studiat HCA inhibă potențialul de șase condimente: rozmarin, galangal, degetul rădăcină, coriandru si turmeric. Rosemary a venit ca cel mai puternic protector împotriva creării de HCAs. În fapt, “extract de Rozmarin-a arătat HCA inhibarea de 61% la 79%,” Dr. Smith a raportat pentru USA today.

Alte condimente dovedit a avea proprietăți antioxidante benefice sunt scortisoara, cuisoare, oregano, piper negru, boia si praf de usturoi.

De asemenea, potrivit altor medici, adaos de acizi în marinate, cum ar fi oțet, lămâie sau suc de lămâie sumele de Vârstele a produs și a trecut la consumatori.

Alte moduri de a mânca sănătos nu va fi o surpriză pentru majoritatea dintre noi, cum ar fi tunderea grăsime înainte de a o găti.

Toate acest lucru ne conduce la concluzia că, produse alimentare de sănătate nu trebuie să fie bland si plictisitor. Dimpotrivă, bine condimentat mâncarea folosind mare freca uscat rețete și marinate pot fi foarte bine pentru tine!



Source by Randal Lehr

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *